Funcionalitats destacades
OIGAA Centrex comprèn un gran nombre de funcionalitats de centraleta i d'usuari que permeten millorar la gestió de les comunicacions a les empreses i oferir una excel · lent atenció telefònica. En aquesta pàgina trobareu les cinc funcionalitats més destacades.
Lloc Fix-mòbil
El lloc fix-mòbil permet oferir mobilitat fora del lloc de treball habitual. Els usuaris estaran sempre disponibles per atendre totes les trucades rebudes a la seva extensió ja que l'extensió està al teu dispositiu mòbil.
Horaris d'entrada
Amb OIGAA Centrex podràs configurar horaris d'entrada de forma que les trucades rebudes a la teva empresa es comportaran de forma diferent segons la franja horària. D'aquesta manera milloraràs l'atenció als teus clients.
Integració amb aplicacions
La centraleta avançada de OIGAA Centrex permet ser integrada amb les pròpies aplicacions de l'empresa. Podràs veure les trucades rebudes dels seus clients en la seva aplicació CRM o iniciar les trucades des de les aplicacions per comunicar-se amb els seus clients.
Operadora automàtica IVR
Amb la funció Operadora Automàtica podrà atendre i redirigir les trucades entrants de forma automàtica segons el departament, l'idioma o l'horari, entre altres opcions. Segons la configuració, les trucades rebudes es podran enviar cap a diferents destinacions com extensions, grups o bústia de veu o bé, podran quedar-se en una cua amb música en espera fins a ser ateses.
Sales de conferència
OIGAA Centrex disposa d'un servei de multiconferència amb el qual podrà establir comunicacions telefòniques de fins a 10 participants amb extensions internes de l'empresa o fins i tot amb personal extern a la companyia.